Fri fragt på alle ordrer over 499 kr!

Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

Følgende handelsbetingelser gør sig gældende på Lyso.dk:

Lyso – Line Olsen
Vestergade 82 st. th.

8000 Aarhus C
Info@lyso.dk

Cvr-nr.: 40008292

Finder du ikke svar på dine spørgsmål, er du mere end velkommen til at

give os et kald på 51207712 eller sende en mail på info@lyso.dk

 

Betaling

Lyso modtager online betaling med Visa, Visa Electron, MasterCard og Maestro

Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og incl. moms.

Der kan ikke betales fra udenlandske adresser og med udenlandske betalingskort.

 

Levering

Lyso afsender varer med DAO. Pakken sendes automatisk til din nærmeste pakkeshop. Ønsker du en bestemt pakkeshop, skriv til os på info@lyso.dk lige efter du har lagt din ordre. Når din ordre er pakket, indleveres den hos DAO, hvorefter du modtager track and trace fra DAO. Pakken kan være op til 4 dage undervejs. Hvis du skulle opleve forsinkelser eller problemer kontakt DAO. 

Lyso.dk kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos DAO.

Fragten er 39,- pr. Ekspedition

Hvis du køber for over 499kr er der gratis fragt.

Fortrydelsesret

Som forbruger hos os har du altid 14 dages fortrydelsesret gældende fra den dag du modtager varen. VIGTIGT – Vi bytter kun varen hvis den er ubrugt og i samme stand som ved modtagelsen. Dette sikrer at du som kunde altid modtager en vare som er ubrugt.  

Vi gør opmærksom på, at kunden selv er ansvarlig for omkostninger med returneringen. Varen der returneres skal være forsvarligt indpakket og sendt direkte til adressen nedenfor. Ønsker man at en vare skal ombyttes skal der oprettes en ny ordre og du returnere den ønskede vare som nævnt ovenfor.

Returvarer sendes til:

Lyso - Line Olsen
Vestergade 82 st. th.
8000 Aarhus

 

Reklamationsret

Først og fremmest, gør os opmærksomme på din reklamation. Enten på 51207712 eller på info@lyso.dk

Ved køb af varer hos Lyso, ydes der 2 års reklamationsret ved fremvisning af kvittering du modtager på mail. Dette betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler på din vare, som er opstået inden 24 måneder efter købet.

Reklamationsretten gælder ikke ved fejl, skader eller slitage der er direkte eller indirekte opstået ved forkert betjening, forkert håndtering eller manglende vedligeholdelse.

Kontakt Lyso på mail (info@lyso.dk) inden du sender en reklamation retur.

I et rimeligt omfang afholder vi omkostninger ved returnering af reklamationer. Ved returnering beder vi om følgende oplysninger:

  • Navn og efternavn
  • Ordrenummer
  • Beskrivelse af reklamationen

___

Lyso.dk tager forbehold for trykfejl, prisændringer og udsolgte varer.

Klageadgang:

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores kundeservice på 51207712 eller info@lyso.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Forbrugerklagenævnet, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.